sobota, 19 października 2013

I Festiwal do czytania: Wiemy już kto!

Na Festiwalu, jak zapewne wiecie, dość wyraźny będzie akcent blogowy. I jeśli chodzi o ten wątek, to znajdzie się coś dla każdego - i dla tych, co już piszą i dla tych, co czytają i komentują, i dla tych, co dopiero myślą, czy założyć i zacząć pisać...

Na Festiwalu naszymi gośćmi, z którymi będziecie się mieli okazję spotkać będą:
Andrzej Tucholski, który tworzy jestkultura.pl
Matylda Kozakiewicz, autorka segritta.pl
Krzysztof Gonciarz
Agnieszka Tatera, autorka bloga ksiazkowo
Maciej Mazurek z zuchrysuje.pl

Co sądzicie o takim zestawie? 

A może są jeszcze inne blogi, które namiętnie czytacie, z wypiekami na twarzach czekacie na kolejne wpisy i chcielibyście poznać ich autorów? Jeśli tak, piszcie w komentarzach! 


Pomysł na blogową część festiwalu jest taki - odbędą się trzy spotkania - jedno dla początkujących blogerów, drugie dla bardziej w temacie, a trzecie robocze;)

To będą spotkania nie do końca prelekcyjne, raczej z elementami żywej dyskusji i zupełnie na luzie. I mamy nadzieję, że uda się stworzyć odpowiednią atmosferę do wymiany doświadczeń, do poznania się. Będą też przygotowane stanowiska dla blogerów, żebyście mogli, kiedy zechcecie wejść na Wasze blogi, wrzucić na gorąco jakąś notatkę, jeśli coś Was zainspiruje lub po prostu pokazać komuś, kto będzie zainteresowany, co tworzycie.

I jeszcze słów kilka o spotkaniu pod hasłem Stwórzmy festiwal! Niektórzy z Was wiedzą już nieco więcej, ale nie wszyscy, wszystkich jednak tajemniczo acz gorąco zapraszamy na sobotnie spotkanie festiwalowe do Planety 11 między 13 a 14:30. Opowiemy Wam wtedy o pomyśle, jaki zrodził się już jakiś czas temu i mamy nadzieję, że nam pomożecie... Pewnie się domyślacie, w czym rzecz - zwłaszcza, że tytuł spotkania jest dość dosłowny - więc nie ma co się rozpisywać... po prostu serdecznie zapraszamy! Jeśli tylko macie ochotę stworzyć coś wspólnie, to spotkanie jest właśnie dla Was! 

I oczywiście, jeśli macie jakieś pytania do naszych gości, a z jakichś przyczyń nie będziecie się mogli zjawić na spotkaniach, piszcie - zadamy je w Waszym imieniu.

A teraz krótkie podsumowanie...

Lista gości blogerskich:
Andrzej Tucholski http://jestkultura.pl/
Matylda Kozakiewicz http://segritta.pl/
Krzysztof Gonciarz https://www.facebook.com/kgonciarz
Agnieszka Tatera http://ksiazkowo.wordpress.com/
Maciej Mazurek http://www.zuchrysuje.pl/ 

Spis spotkań blogerskich:
26 X 2013 (sobota)
godz. 13.00-14.30 
Planeta 11 | Stwórzmy festiwal! – otwarte spotkanie warsztatowe dla blogerów

godz. 16.00-18.00 
Planeta11 | Blog to stan umysłu – spotkanie wykładowo-warsztatowe z Andrzejem Tucholskim. A na sali pojawią się też: Matylda Kozakiewicz, Krzysztof Gonciarz, Agnieszka Tatera oraz Maciej Mazurek. Spotkanie olsztyńskich blogerów z blogującymi spoza regionu - prowadzenie Jakub Rećko

27 X 2013 (niedziela)
godz. 11.00-13.00 
Planeta 11 | Blog - a z czym to się je? Jak zacząć pisać bloga, jak przykuć uwagę, jak dobrze się przy tym bawić – spotkanie dla tych, którzy już prowadzą swoje blogi jak i dla tych, którzy dopiero o tym myślą (z Andrzejem Tucholskim, a na sali pojawią się też: Matylda Kozakiewicz, Krzysztof Gonciarz, Agnieszka Tatera oraz Maciej Mazurek) - prowadzenie Krzysztof Pawlikowski, Krzysztof Krajewski

8 komentarzy:

  1. Czuję, że pójdę na absolutnie wszystko!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same przeczucia :D

      Usuń
    2. no ja to tam będę pod rana do nocy i od nocy do rana :) trzeba uzupełnić zapas kawy, bo kto by spał, kiedy w Olsztynie tyle czytania! :)

      Usuń
  2. Jestem niepocieszona, bo dokładnie w tym samym czasie (i chodzi mi tu nie tylko o dni, ale i o godziny) są spotkania z Pawłem Zawitkowskim na Babafest, na które zapisałam się już dawno.... Buuuuuuu :-((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba najbardziej nie mogę doczekać się Segritty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olsztyn mile zaskakuje :) Nie pamiętam kiedy tak wyczekiwałam jakiegoś wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham blog: http://matkatylkojedna.blogspot.com/. Ale dziewczyna nie jest z Olsztyna, tylko z Mikołajek chyba albo Pisza. Świetnie pisze recenzuje książki, dodaje cudowne zdjęcia. To dzięki niej w tym roku pierwszy raz pojechałam na mazury z mężem, ale jak jej napisałam, że byłam pod Olsztynem to mnie zbeształa że to już nie mazury :)

    Monika

    OdpowiedzUsuń